مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا...

11 ماهگی

1393/6/21 0:36
نویسنده : مامانی جدید
227 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار توی یازده ماهگیه و این یعنی فقظ یک ماه تا یک سالگی...

حسابی شیطون شده و من جرات نمی کنم جلوش با لبتاب و گوشی و این چیزا راحت کار کنم.

دیگه سریع چهاردست و چا می ره و دستشو می گیره بلند میشه. دوهفته ی پیش هم برای اولین بار دستشو ول کرد و دو سه دقیقه تعادل خودشو حفظ کرد!

باورم نمی شه... انگار همین دیروز بود که برای اولین بار دست ماما دیدمش و احساس کردم چقدر کوچیکه!!! و میدونم این روزها مثل برق و باد می گذره و انشالله توی چشم به هم زدنی می بینم یک مرد بزرگ جای این مرد کوچک من ایستاده روی پاهای خودش... ان شاءالله...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:34
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com